onsdag 14. oktober 2009

Ny jentetur i box!

I dag har vi fått bestilt flybill til Nice, og alt er ordnet - tenk det er under 1 år til vi reiser tilbake til deilige Frankrike igjen.
Byen vi skal bo i heter St.Jeanett og ligger ca en 20min kjøring fra Nice.
Det er en liten sjarmerende by, med ca 1000 innbyggere.

Vi er 12 damer - 8 av de samme jentene som var med i fjor - pluss 4 nye!
Det er kamp om plasse,n og vi har allerede en som står på venteliste dersom noe må melde frafall!

Det blir 5 deilige dager hos Corinne og Benoit i Froskehuset! http://www.thefrogshouse.com/index.php

De er bare så skjønne :o) det perfekte vertskapet!

Bare jeg tenker på det, så kjenner jeg det bobler i magen for jeg gleder meg sånt!
Litt av programmet er allerede klart, og det blir bare så flott regner jeg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar